Ciri-Ciri Lelaki Gatal


Dalam berbagai manusia hidup di muka bumi ini. konfem bermacam-macam jenis perangai dan gelagat boleh kita tengok. Kali ini aku khususkan untuk golongan lelaki gatal.. he he he. Ramai perempuan tidak suka lelaki gatal.. Mungkin semua tak suka kot.. sama juga untuk perempuan.. Lelaki tak suka perempuan menggatai... lagi buruk kot.. ini ciri lelaki gatal yang sememangnya memudahkan korang mengenali dengan lebih mendalam...

Tak Suka Mandi-  Sememangnya jarang yang tak gatal.. sebab kuman dan bakteria dah berkumpul di kulit dier.. berdaki deerr! Rasa melekit je badan.. Yang ni pakej paling extra sikit.. Gatal serta berbau.. tapi bil air korang kompem jimat! he he.

Suka Menggaru-  yang ni dari jauh korang dah tau die ni lelaki gatal. atau bahasa standard nya.. lelaki yang sedang gatal.. So... Sesape yang suka menggaru.. boleh la tolong garu part-part yang tangan die tak sampai. ha ha.

Badan Ada Tompok-Tompok Merah-  Yang ni kesan kronik nih.. kena bawa jumpa doktor.. kegatalan mungkin hasil dari gigitan nyamuk atau terkena ulat bulu... Ruam pun kemungkinan jugak.. segera berjumpa doktor.. mane la tau kes denggi ker..

Tak Jaga Kebersihan-  kat Rumah dah macam tongkang pecah ... sampah duk berlonggok sampai penuh lalat.. Mane tak gatal.. Persekitaran yang tak sihat... Yang ni sememangnya tak disukai gadis-gadis... Geli!!! eee.

Ha tu la ciri lelaki gatal... Betul la kan.. Baru betul gatal.. Bukan menggatal... Bagi yang menggatal tu... ada ciri-ciri nie juga kot... Sebab tu dier nak menggatal.. hahhahaha

P/S: Menggatal dengan isteri je la.. hihihi

Post a Comment

0 Comments