Perutusan Sempena Tahun Baru Cina 2018


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh Salam Sejahtera

Saya Wan Muhammad Redhuan bin Wan Mustapha selaku pemilik blog ini, mewakili penduduk Pulau Tioman terutama dari penduduk di Kampung Genting ingin mengambil kesempatan dan peluang untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada "Gong Xi Fa Cai kepada seluruh rakyat Malaysia yang berbangsa Cina dan mereka-mereka yang meyambutkan perayaan ini. 

Dalam Bahasa Mandarin, Gong Xi Fa Cai bermaksud "tahniah, semoga bertambah kekayaan/rezeki/kemakmuran". Sesuatu maksud yang baik, adalah terbaik untuk kita mendoakan sesama kita. Malaysia yang mempunyai berbilang bangsa, marilah sama-sama kita saling hormat menghormati antara satu sama lain, semoga Allah melindungi kita semua dari musibah yang besar. 

Kepada pembaca blog ini yang ingin bercuti ke Pulau Tioman tetapi masih belum mendapat harga pakej terkini, anda di alu alukan untuk mendapatkan harga pakej disini www.pakejpulautioman2018.blogspot.com . Jika anda berminat dengan pakej yang disediakan anda boleh menghubungi saya menerusi whatsapp 019-2941683 Wan. 

Yang Berkhidmat, 
Wan Muhammad Redhuan

Post a Comment

0 Comments