FERRY SCHEDULE FOR JUNE 2017 (MERSING - TIOMAN - MERSING & (TG. GEMOK - TIOMAN - TG. GEMOK)

Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Sejahtera. Apa khabar kepada pengunjung yang abang wan hormati dan kasihi, abang wan berharap semua berada didalam keadaan sihat walafiat. Hari ini boleh dikatakan ramai juga pelancong yang memasuki Pulau Tioman bercuti bersama keluarga. 
Kepada pengujung yang ingin membeli tiket feri ke Pulau Tioman, tuan puan boleh dapatkan tiket tersebut dengan menghubungi abang wan di talian 019-2941683, harga tiket feri adalah RM35 sehala untuk dewasa dan RM30 sehala untuk kanak-kanak.
Tuan puan boleh terus ke link ini http://www.wantioman2u.com/p/official-tioman-ferry-ticket.html untuk membuat pembelian. Selepas sudah membuat pembayaran tuan puan mohon mengisi borang pembelian tersebut selepas membuat pembayaran. Sekiranya abang wan tidak menghubungi tuan puan dalam dua jam selepas tuan puan mengisi borang tersebut, tuan puan boleh menghubungi abang wan di talian seperti abang wan nyatakan. Sekian dahulu dari abang wan, wassalam.

Post a Comment

4 Comments

  1. Replies
    1. Hai Cik Lieya, Terima kasih diatas komentar diatas. Raya apa yer? Raya Aidilfitri feri ke Pulau Tioman beroperasi seperti biasa.

      Raya Cina, Raya Deepavali, Raya Puasa dan Raya Haji feri beroperasi seperti biasa.. InsyaAllah..

      Delete
  2. Replies
    1. Assalamualaikum puan Emma, terima kasih kerana menurunkan komentar di ruangan komen ini dan sudi melawati laman usang saya ini. untuk jadual waktu ferry bulan Julai 2017 ke Pulau Tioman puan boleh lawati atau klik link di sebelah ya http://www.wanpulautioman.com/2017/06/ferry-schedule-for-july-2017-mersing.html

      respon pada 11 Julai 2017 12.36pm

      Delete